W Krośnie zainaugurowała działalność Contact Center – filia infolinii PGE. Jest to część ogólnopolskiego systemu infolinii poprzez którą Polska Grupa Energetyczna obsługuje klientów, nie tylko indywidualnych gospodarstw domowych, ale także małe i średnie przedsiębiorstwa.
W oficjalnym otwarciu, które odbyło się 4 lutego br., uczestniczyli m.in. prezes PGE Obrót w Rzeszowie Robert Choma, wiceprezes Zenon Wajda, dyrektor Marlena Skrzydłowska oraz starosta krośnieński Jan Pelczar, który w imieniu mieszkańców powiatu zabiegał o przywrócenie Punktu Obsługi Klienta PGE w Krośnie. – Uruchomienie Contact Center to przede wszystkim dodatkowe miejsca pracy – podkreślił starosta. Infolinia jest niezbędna, bo klienci potrzebują rzetelnej informacji w wielu sprawach związanych ze sprzedażą energii elektrycznej. Dziękuję Zarządowi za przychylność i uruchomienie tego Punktu właśnie w Krośnie. Udało się i bardzo nas to cieszy. Podziękowania skierował także do posła Piotra Babinetza, który zgłaszał potrzebę przywrócenia takiego Punktu i był zaangażowany w jego uruchomienie oraz dyrektor PUP w Krośnie Reginy Chrzanowskiej za pomoc w organizacji przedsięwzięcia.
Na razie w filii infolinii pracuje 10 konsultantów, w miarę potrzeb pracowników będzie przybywać, zapewnił prezes, ponieważ potrzeby informacyjne są bardzo duże, a nam zależy aby były profesjonalnie wykonywane.
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 19.00 pod numerem telefonu: 422 222 222.